ÁDÁM-Soft  »  Szoftver Termékek  »  ÜgyViteli rendszer ajánló

ÜgyViteli rendszer ajánló

Az ÜgyVisz Általános bemutatása

A hatékony vállalati működés egyik meghatározó eszköze a megbízható ügyviteli rendszer.

Az ÜgyVisz-t arra terveztük, hogy kereskedelmi vállalatok készletgazdálkodási, raktár-irányítási, értékesítési, beszerzési és pénzügy-számviteli igényeinek „integráltan” tegyen eleget.

Az ÜgyVisz segíti Önt az értékesítés és beszerzés hatékony menedzselésében, a készletek optimalizálásában, a magas szintű ügyfélkiszolgálásban:



Értékesítési- beszerzési készletgazdálkodási folyamatok kezelése

Üzleti sikerünk az üzleti és a technikai szakértelem gondosan megválasztott kombinációján alapul. Rendszerünk mind a logisztikai terület munkatársainak, mind a vezetőknek a munkavégzését támogatja.

 Az ÜgyVisz segítségével nagymértékben gyorsítható és nyomon követhető az értékesítés folyamata az ajánlat készítéstől a megrendelések feldolgozásán át a termékek illetve szolgáltatások kiszállításán át a számla kiállításáig.

 A megkeresések rögzítése, az ajánlatok készítése, az ajánlatok naprakész nyilvántartása biztosítható. Igény esetén az ajánlatkészítés teljes folyamatát kezeljük. Ajánlat alapján automatikus megrendelés generálható. Elemezhetjük az ajánlatainkat, a siker, sőt az esetleges elbukás okaira vonatkozó következtetéseket is levonhatjuk.

 A kereskedelmi munka támogatásában egyre fontosabb szerepet kap az ügyfélszolgálati munka hatékonyságának növelése. Az ÜgyVisz rendszerben biztosítható mind a bejövő mind a kimenő megrendelés teljes körű kezelése. Igény szerint a megrendeléshez visszaigazolás nyomtatható. Bejövő megrendelés tételeinek foglalása az ügymenetnek megfelelően biztosítható már a készletről vagy egy későbbi árubeérkezésből.

Szállítólevelek, számlák kezelése és nyilvántartása során nagymértékben javíthatjuk munkafolyamataink hatékonyságát. A számlák szállítólevelek „testre szabott” megjelenítése, különböző formátumban és nyelven történő kiállítása biztosított. Az ÜgyVisz rendszerben megvalósítható a kereskedelmi munka során gyakran előforduló bizományos ügyletek kezelése. A „testre szabható” ár- és kedvezmény rendszerünk a legbonyolultabb vállalati előírásokat is képes követni. Gyakran előforduló kérés a hatalmas méretű cikktörzsek kezelése esetén az árak kezelésének, könnyű módosíthatóságának biztosítása, ez Excel-táblákból automatikusan biztosítható.

A beszerzés folyamat támogatásához beszerzési javaslatot kérhetünk az ÜgyVisz rendszertől, segítve a készletszintek minimalizálását, de biztosítva mindig az ügyfelek kiszolgálásához szükséges mennyiségeket. Vállalatfüggően tudjuk kezelni az áru beérkeztetését szállítólevéllel, ill. számlával. Mindig biztosítható a beszerzési árak és idegen cikkszámok pontos nyilvántartása. Az átvétel folyamatának automatizálását, gyorsítását a bizományból-, megrendelésből való átvétel is támogatja.

A logisztikai költségek csökkentése javítja a társaságok versenyképességét!

Rendszerünk segítségével tetszőleges számú raktár kezelhető. Az ÜgyVisz rendszerben megvalósítható mind a gyári szám, mind a kötegszám kezelése, valamint saját egyedi azonosító kezelés akár vonalkóddal is. A speciális raktári folyamatok kezelése, így a leltár és selejtezés, valamint az ezekhez szükséges jegyzőkönyvek nyomtatása biztosított.

A készletváltozások ellenőrizhetősége érdekében az ÜgyVisz rendszer használóinál árukiadás- bevételezés ill. telephelyek (raktárak) közti árumozgás csak a megfelelő bizonylat alapján történhet.

Az ÜgyVisz logisztikai moduljaival elérhető:

        Rendkívül gyors ügyfélszolgálati munka

        Készletszintek, átfutási idők minimalizálása

        Termék, szolgáltatás élettörténet végigkövethető

        Teljes ügynöki hálózat kezelése



Biztos kézben a pénzügy

Az ÜgyVisz különböző moduljai integrált kapcsolatban állnak egymással, az ebből fakadó előny, hogy az egyszeres adatbevitel során a gazdasági események hatása a pénzügy modulban is azonnal jelentkezik.

 A pénzügy modulban könnyen lehet nyilvántartani a pénztár, a bank és a speciális pénzügyi mozgásokat (kompenzáció, stb.), a késedelmi kamat számlákat, fizetési felszólításokat, az ÁFA nyilvántartást és a pénzügyi tervezést.

 A pénzügyileg nyitott követeléseket és tartozásokat azonnal lehet látni a folyószámla egyenleg listában. Ezt a lista azonnal megtekinthető. Ezt a listát a rendszer folyamatosan frissíti, amikor a felhasználók olyan bizonylatokat rögzítenek, amelyeket pénzügyileg kezelni kell, pl. a bejövő és kimenő számlák, pénztárbizonylatok, bankbizonylatok stb.

 A rendszerben a vállalkozás pénztárait nyilvántarthatjuk, annak teljes forgalmával együtt. Egy-egy pénztárat bármely, arra jogosult felhasználó megnyithat, abba bevételeket vagy kiadásokat rögzíthet, majd az elszámolási időszak végén (általában a nap végén) a szükséges bizonylatokat nyomtathatja.

 Az ÜgyVisz rendszerben a vállalkozás összes forintos és devizás bankszámlaszáma kezelhető. Az ÜgyVisz képes együttműködni a különböző Bankterminál szoftverekkel, ezáltal elkerülve a dupla adatrögzítést és a hibázás lehetőségét. A jelenlegi referenciáink között nem szereplő Bankterminál szolgáltatást nyújtó Banki szoftverek illesztését rövid határidővel vállaljuk.

Az ÜgyVisz a főkönyv programoknak képes egyszerűsített (csak számlaadatok) vagy akár kikontírozott feladást készíteni.

Az üzleti folyamatok globalizálódásából fakadóan az ÜgyVisz rendszer felkészült a vevői követelések és szállítói kötelezettségek külföldi valutában történő kezelésére. Az Európai Uniós csatlakozást követően szükségszerűvé váló 2 devizanemben történő egyidejű nyilvántartás kialakítása rövid határidőn belül befejeződik.

Az ÜgyVisz pénzügyi rendszerrel elérhető:

       A társaság likviditási helyzetének pontos ismerete

       Optimalizált pénzforgalom, pontos ÁFA kimutatások és nyilvántartás

       Több pénztár és bankszámla egyidejű kezelése

       Partnerhitelkeretek on-line figyelése